REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług i korzystania z Serwisu  internetowego dostępnego pod adresem internetowym bizu-bizu.com.pl

2.Właścicielem Serwisu www.bizu-bizu.com.pl jest 

Biżu Biżu Jarosław Rogoziński

ul.Wyszyńskiego 17e/70

87-100 Toruń

 tel. 698661770, 506846978 (od poniedziałku -piątku godz 8-16)

email: sklep@bizu-bizu.com.pl

NIP 879-239-30-76

 3. Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 

4. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy o ochronie danych osobowych.

 

5. Potencjalny Klient przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Dokonanie zakupu w Serwisie jest równoznaczne z akceptacją całego regulaminu.

6. Zdjęcia towarów zamieszczone w Serwisie mogą, ze względów technicznych, w nieznacznym stopniu różnić się od faktycznego wyglądu, koloru produktów.

7. Definicje

Klient – osoba fizyczna nabywająca Produkty za pośrednictwem Serwisu.

Produkty – produkty sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu.

Regulamin – niniejszy regulamin, określający warunki sprzedaży Produktów za pośrednictwem Serwisu.

Serwis – strona internetowa www.sotho.pl, służąca do świadczenia usług opisanych szczegółowo na tej stronie internetowej, w tym w szczególności sprzedaży Produktów.

Sprzedawca – Jarosław Rogoziński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Biżu Biżu .

Umowa – umowa sprzedaży Produktów zawarta przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu.

Zamówienie – złożona przez Klienta oferta nabycia Produktów prezentowanych w ramach Serwisu.

II. Ceny produktów

1. Wszystkie ceny Produktów znajdujących się w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.

2. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy towaru, które podane są w dalszej części Regulaminu.

3. Informacja na temat całkowitej wartości zamawianych Produktów przedstawiana jest w zakładce Koszyk i aktualizowana po dodaniu każdego produktu.

4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia podawana jest po wybraniu sposobu płatności i dostawy.

5. Ceny Produktów przy zamówieniach hurtowych ustalane są indywidualnie.

III. Koszt i sposób dostawy

1. Wybór kosztu i sposoby dostawy należy do Klienta.

2. Koszt dostawy jest zawsze jeden, niezależnie od ilości zamówionych Przedmiotów.

3.  Cennik i rodzaj dostawy:

 

POLSKA:

 a) Przedpłata na konto :

-  Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa 10 zł

-Kurier 13 zł ( przedpłata)

-Kurier za pobraniem 18 zł

KRAJE UE:

 Przedpłata na konto :

-  Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa 20 ZŁ

KRAJE POZA UE:

 Przedpłata na konto :

-  Poczta Polska przesyłka polecona express 45 zł

Przy zamówieniu powyżej 200 zł przesyłka na terenie Polski jest darmowa.

Ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki, która zostanie do nas zwrócona przez Pocztę Polska lub firmę kurierską, wiąże się z koniecznością ponownego uiszczenia przez Klienta kosztów przesyłki zgodnie z naszym cennikiem.

 Nieodebranie przez Klienta przesyłki za pobraniem, wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Klienta kosztów związanych z wysyłka i z jej zwrotem. Koszt zwrotu jest równy kosztowi wysyłki.

IV. Składanie zamówień.

1. Klient może składać Zamówienia w Serwisie, 24 godziny na dobę ,natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze.

2. Zamówienie można złożyć w jeden z poniższych sposobów:

a) W naszym Serwisie za pośrednictwem strony internetowej www.bizu-bizu.com.pl

b) Telefonicznie (w dni robocze pon-pt 8:00-16:00) pod numerem telefonu 698661770, podając kod lub dokładną nazwę i cenę Produktów, adres na który mamy nadać zamówienie, numer telefonu, formę płatności i wysyłki (przedpłata na konto czy wysyłka za pobraniem, przesyłka pocztowa czy kurierska).

d) Za pośrednictwem naszych profili na portalu społecznościowym Facebook i Instagram.

3. Aby złożyć zamówienie w Serwisie, należy kliknąć na polecenie "Dodaj do koszyka" znajdujące się przy wybranym Produkcie. Podobnie należy postępować z kolejnymi Produktami, które Klient zamierza zamówić.

4. W Koszyku Klient wskazuje:

a) zamawiane Produkty(podając odpowiednią ilość oraz ich rodzaj);

b) adres, na jaki Produkt ma być dostarczony;

c) rodzaj dokumentu księgowego potwierdzającego sprzedaż: paragon fiskalny lub faktura VAT;

d) sposób dostawy;

e) sposób płatności;

f) inne dane, jeżeli ich udostępnienie jest konieczne w związku z realizacją Zamówienia.

4. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia w Serwisie, Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e-mailowy wiadomość potwierdzającą złożenie Zamówienia.

5.Promocje trwające na stronie marki, na kontach społecznościowych marki nigdy się nie łączą, chyba, że opis akcji promocyjnej wskazuje inaczej.

6. Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem Umowy kupna-sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.

V. Płatność

1. Należność, jaką Klient powinien uiścić podana jest w Zamówieniu.

2. Zamówienia można opłacać:

- przelewem bankowym lub przekazem na konto: 18116022020000000219090112

-poprzez Przelewy24 ( zostaną Państwo bezpośrednio przekierowani do panelu Przelewy24)

Na wpłatę czekamy 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia Zamówienia. Po tym czasie Zamówienie zostaje anulowane.

 W przypadku Zamówień wykonywanych na specjalne zamówienie,  konieczne jest wpłacenie ustalonej między Sprzedawcą a Klientem zaliczki. W takim przypadku Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po dokonaniu wpłaty umówionej kwoty. Zamówienia specjalne realizowane są wyłącznie z przedpłata na konto. Nie ma możliwości realizacji Zamówienia za pobraniem.

Większe, ciężkie i wartościowe Produkty nadajemy zawsze tylko kurierem


V. Realizacja i dostawa zamówień.

1. Realizację Zamówienia rozpoczynamy:

a) w przypadku przedpłaty na konto, po zaksięgowaniu przelewu;

b) w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.

2. Nie nadajemy przesyłek na podstawie potwierdzenia wpłaty.

3. Przesyłki nadajemy w ciągu 3 dni roboczych od rozpoczęcia realizacji Zamówienia.

4. Od momentu nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier). Nie odpowiadamy za opóźnienia w ich dostarczeniu, za czas dostawy odpowiedzialny jest przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier).

5. W przypadku niedostępności Produktów, informujemy o tym, tak szybko jak jest to tylko możliwe, jednak nie dalej jak do 3 dni roboczych od rozpoczęcia procedury realizacji Zamówienia.

6. W przypadku, gdy Produkt jest niedostępny i brak jest możliwości realizacji Zamówienia Klienta w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, Klient ma możliwość podjęcia decyzji o zmianie sposobu realizacji Zamówienia, poprzez wybór jednego z poniższych sposobów:

a) oczekiwanie na realizację Zamówienia w podanym przez Serwis  terminie;

b) odstąpienia od  zakupu;

c) częściowej realizacji Zamówienia (w stosunku do Produktów dostępnych) a częściowym odstąpieniu od Umowy ( w stosunku do produktów niedostępnych);

d) częściowej realizacji Zamówienia( w stosunku do Produktów dostępnych) a częściowej wymianie na inne Produkty(  w stosunku do produktów niedostępnych).

7. Jeśli niedostępność Produktu okaże się trwała, wówczas zgodnie z dyspozycją Klienta wymieniamy Produkt na inny lub zwracamy należność.

8. Produkty wysyłamy dobrze zabezpieczone w kopertach ochronnych lub paczkach.

9. Średni czas dostawy, liczony od momentu nadania przesyłki:

a) Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa 1-2 dni robocze;

b) przesyłka polecona ekonomiczna 3-5 dni roboczych;

c) przesyłka kurierska 1 dzień.

10. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem Kuriera zostają ubezpieczone. Bardzo prosimy o sprawdzenie ich zawartości przy kurierze.

W przypadku uszkodzenia lub ubytku przesyłki kurierskiej, należy spisać z Kurierem protokół, w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku przesyłki. Protokół posłuży do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.

Bez protokołu reklamacje dotyczące przesyłki nie będą uwzględniane.

11.  Za zniszczenia przesyłek przez Pocztę Polska nie odpowiadamy. W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia. Z awizem udać się do odpowiedniej placówki Poczty Polskiej i tam w obecności pracownika Poczty Polskiej otworzyć przesyłkę. W przeciwnym razie reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polska nie będą przyjmowane.

12. W razie niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską w terminie 14 dni kalendarzowych od jej nadania, prosimy o kontakt. Złożymy wówczas reklamację na Poczcie. Procedura reklamacyjna na Poczcie Polskiej trwa 30 dni. Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę wypłaca nam odszkodowanie równe wartości zagubionego przedmiotu, jednak nie więcej niż 110 PLN. W razie bardziej wartościowych Zamówień, sugerujemy wybór ubezpieczonej przesyłki kurierskiej. Jeśli Poczta Polska zagubi przesyłkę, której wartość jest wyższa niż 110 zł, wówczas zwrócimy towar lub należność jedynie do kwoty 110 PLN.

13. W razie nieodebrania prze Klienta przesyłki z zamówieniem realizowanym z opcją przedpłatą na konto Sprzedawcy, Klient ponosi koszt zwrotu przesyłki do Sprzdawcy (zgodnie z aktualnym cennikiem spedytora) i ewentualnego jej ponownego nadania.

14. W przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru przesyłki poprzez uiszczenie u spedytora kwoty pobrania. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem. Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztu nadania i zwrotu przesyłki do Sprzedawcy zgodnie z aktualnym cennikiem spedytora i ewentualnego ponownego jej nadania.

VI. Reklamacje i zwroty

1. Przed odesłaniem Produktu na reklamacją lub zwrotu prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia wątpliwości lub uzyskania porady.

2. Jeśli w produkcjie brakuje jakiegoś elementu, Produkt jest niezgodny z Zamówieniem, w Produkcie podczas użytkowania powstała wada, prosimy przesłać produkt na reklamację.

3. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy  wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, opis reklamowanej wady, paragon, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.

5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.

6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach  konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki 

Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.

7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym  w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT), oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer zamówienia, dane kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu), wyszczególnienie zwracanych produktów oraz numer rachunku, na który mamy dokonać zwrotu środków.
8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.

9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.

11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej(zgodnie z aktualnym cennikiem).

Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.

 

VII. Promocje

1.  Zasady promocji podajemy zawsze przy konkretnej akcji. Promocje (upusty, rabaty, kody rabatowe, gratisowe przesyłki i inne) nigdy się ze sobą nie łączą, chyba, że wyraźnie podajemy w akcji promocyjnej inną informację.

 

Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie www.sotho.pl

2. W kwestiach nie objętych postanowieniami Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.

3. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo polskie sądy powszechne.

                                                                                              
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.